Sen; yüreğimin vazgeçilmez tek adresi,
Sen; dünyamdaki eşsiz serseri,
Sen; içime çektiğim havanın zehirlisi,
Sen; ne yazık ki avuçlarımın içine alamadığım kişi…
Sen; savaşta kaybettiğim,
Sen; hatırladıkça içtiğim,
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Ne güzel böyle bir şiir
Genç şair kardeşime kucak dolusu sevgiler:)
Mine Kardeşim, emeğini kutluyorum, sevgiler yüreğine, kalemine...beğeniyle okudum güzel şiirini...ilk tam puan benden...sevgi ve selamlar.
YÜREĞİNİZE SAĞLIK KALEMİNİZDEN MISRALARA DÖKÜLMÜŞ AKICI VE ANLAMLI BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ BEĞENEREK OKUDUM ŞAİR YÜREĞİNİZ VAR OLSUN YÜREĞİNİZ SEVGİYLE DOLSUN KALEMİNİZ UMUT IŞIK SAÇSIN İLHAMINIZ BOL OLSUN KUTLARIM SİZİ TEBRİKLER SEVGİLERİMLE
Ve ben…
Ah yine seni düşünen ben…
MİNE POLAT
Tebrikler kardeşime
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta