.....Yurt Dışına Giderken…
Çare yok, böyleymiş alın yazımız
Hüzünlü bir gündü, Antakya'mızda,
Ayrıldık, arkada kaldı gözümüz,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Vatanın kıymeti ayrı düşmeden bilinmez.
Alkışlarımla selamlıyor, listeme alıyorum.
Hürmetler hocam.
ALLAH C.C. KİMSEYİ VATANCÜDA ETMESİN HOCAM!
ETTİ İSE TEKRAR VATANINA KAVUŞMAK NASİP ETSİN.
100+LİSTE.
TEBRİKLERİMLE..
Çöl uzanır giderken göz alabildiğine
Adım adım yaklaştık, İslamın beşiğine
Nihayet geldik sana, kabul eyle MEDİNE
Selam Allah Rasülüne, selam aal ve Eshaba…
maneviyat dolu dizeler.
harikaydı hocam.
tebrikler.
saygılarımla.
Aaaaahh Üstadım aaahh .. Ya bizim gibi 30 yılını VATAN'ından uzaklarda yaşayanlar ne yapsın???
O gewçtiğiniz yolları çok iyi bilirim.. 8 yılım geçti Suudi Arabistanda.. Yollarda az seraplar görmedik otobüsle giderken.. neyse sanırım HAC yaptınız Mübarek olsun ALLAH kabul etsin selam ve sevgiler saygılar esen kalın
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta