Tez kalkar nice can kalktığı gibi
Vatana dönerken gam yüklü cüssem
Üç yiğit birde sen solgun tenimi
Toprağa koyarken ya Allah desem
Müsterih olacak müstecir ruhum
Aslına kavuşur bir damla tohum
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Güzel bir anlatım, harika bir şiir ve usta bir kalem. Tebrikler, yüreğinize sağlık.
Sevgili üstadım,
Öyle içten,öyle etkili ki,okuyunca İNŞALLAH bizler içinde böyle olsun dilekleri geçiyor insanın içinden.Kutluyorum.İlhamınız daim olsun,kaleminiz sürekli yazsın.Selam ve sevgilerimle.
Tebrikler, güzel dizelere ve şiire. Saygılar.
irmaklar kadar akici bu güzel siir ve biz okurlarin rununa haz veriyor...tsk..ler degerli sairim
Kutlarım.Kutlarım.Kutlarım.Saygılarımla.
Gurbet günleri bir gün bitecek elbet... Sılaya kesin dönüş kaçınılmaz... Yüreğine sağlık Cengiz bey... Kutlarım kaleminizi....
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta