Eğer ölürsem sessiz
…..Sensiz ölürsem eğer
Toprak altında olmamalı aykırı beynimin bedeni
Dağlar, ovalar, denizler, ağaçlar, nehirlerin
İçinde yanında yanıbaşında yatmalıyım…
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Tam Olgun`a uygun bir vasiyet bu iste.Daha coooooooook uzun ömurler dilegimle.
Vasiyetinden iki nüsha çıkarır mısın Olgun?
Uzun ömürler dilerim sana, vasiyetin geç gerçekleşir umarım....Sevgilerimle...
Kıymetli kardeşim vasiyetiniz beni biraz kızdırdı...neden yakacakmışız aa.dualarla gömeriz Allah gecinden versin,hem aynı topraklarda olmayacakmısınız ki...pankartlarda da olmayı verin...sevdiğiniz size delim diyecek bundan eminim :))Sevim E.Tezel/Bursa
Harika sevgili abim! çok güzel dizelere imza atmışsın yine!..
sevgilerimle..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta