alkışlarla uğurlayın
başarısızsam bile
direndiğim onca şey için
alkışlarla anın beni...
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




yaşamak bir savaştır zaten...
bence yaşamayı başarmak alkışı fazlasıyla hakediyor...
alkışlar şairim..alkışlar ustam..alkışlar savaş abi..
Direnişin gidişi kalıcı olur elbet...Çünkü her gidiş,direniş çoğaltır serüvenlerde,diyerek saygılar sunuyorum,kutlarım sayın şair...
şairler her zaman alkışlara layıktır elbette alkışlarla gideceksiniz fakat Allah gecinden versin
tebbrikler çok duygu yüklü bir şiir
zaman dilimine kıyamadan... anmadan, anıyorum alkışlarla hocam :)))))
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta