altmış sekize girdim dün.. yolun sonu geldi gibi
sanki üç yüz yıl olsaydı, yine görünmezdi dibi?
demem o ki öldüğümde, gereksiz şeyler olmasın
eski dilde abuk sabuk dua filan okunmasın!
kaçınılmaz olduğundan, imam olacak ne yazık!
katılımcının inancı.. cenaze namazı da var!
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Din-i İslamın kadim törenleri bence de sadece ona inanlara yapılmalı.Zira İnancı olmayan birisine yapmak çok manasız olur. Yapılsa da zaten faydası olmaz. Allah ve resulünün 1500 yıllık kaidesini değiştirmek isteyen birisiyle uğraşmak beyhudedir. Rabbim herkes neye layıksa onunla muhatap etsin aminnnn.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta