(*)
Gönlüm bir hoş, neden bilmem bu ara
İçerimde parça parça hüzün var.
Nere gitsem dönüp sana gelmeler,
Nere baksam hayâlin var, yüzün var.
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Başlık dışında oniki satırın hepsinde vuruldum.
Sözlerin en güzeli ile;
'Allah razı olsun'
Son iki satırda vurulmamak mümkün değil.
Allah razı olsun.
Çok güzel bir şiir. Tebrikler Barış Bey.
Senden Zengini yok demektir o halde Değerli Gönüldaşım.Eserini yürekten kutlarım.Varlığın ,variyetin tükenmesin.Saygılar.
Neyi duysam, ya ezandır ya sâlâ,
Nere varsam benlik denilen belâ!
Yürek zaten yokuşlara müptelâ;
Senin hicrânında anca düzün var...
Özellikle yukarıya aldığım kıta bir başka güzel... Harika...
Kutluyorum.
Saygımla
Bu şiir ile ilgili 15 tane yorum bulunmakta