Alsam seni yanıma, enginler aşsam,
Hayalini kurduğum eve ulaşsam,
Sana olan aşkımı dağlara yazsam,
Benimle o dağlara var mısın söyle? ...
Saçların simsiyah, gözlerin yosun,
Bilirim çok gururlu, çok onurlusun,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Var mısın ?..Çok güzel değişik bir şiir.Böyle olumlu şiirleri seviyorum ben..Ömür boyu sevecek yar mısın söyle ?..Harika..Şairim yüreğinize sağlık..
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta