Kestirme bir yol buldun işte
Kaçmak geldi aklına yine
Çözüm bu mu sence?
Senin sorunun ne biliyor musun?
Konuşamıyorsun benimle! !
Geç karşıma mertçe
De bana “işte halimiz ve netice”
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Bütün sıkıntıların sebebi diyaloğ eksikliği.
Bir konuşulabilse hallolacak her şey.
Yine güzel şiir.
Elbette konusmak gerekir ama tek tarafli olmaz ki.. O dinlemek istemedikten sonra ne fayda.. Siirin de icerigi gibi mertce olmus.. Tebrikler sevgili Emel.. Sevgilerimle..
yüreksizlere sitem neden?
tebrikler
konuşmadan çekip giderler...nedense hep böyle yaparlar,anlayamayız vesselam...tebrikler kaleme, serzenişle dolu yüreğe sabır.
konuşmak gerek...
tebrikler sn manav...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta