Hakkı insanda aradım,
Hak sırrına eren var mı?
Ben kimim, neye yaradım?
Hiç kendine soran var mı?
Şu dünyada, şu mekânda,
Yaşamak istedim an’da.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




SORARAK ANLATMAK
*****************************
Şiirin konusu doğruluğun kendisi aranmakta. Tabi
Soru-Yanıt şeklinde SORARAK BİR ANLATIM
görülmektedir şiirde.
Birinci kısımda anlatılan insanın kendisini mutlaka
sorgulamasıdır. İçinde bulunduğum yaşamın bir
başka bir yaşamın vaad edilmesini sorarım elbet
diyor şair. Üçüncü kısımda ise kendilerini daima
doğru gösterenlerin hali anlatılmakta. Dördüncü
bölümde insanın hakkı insanı üstünde-bunun başka
tanımı olmaz diyor şair ve şiire hümaniter anlamlar
yükleyen düşünceyle çok güzel bir şekilde bağlıyor.
Ozan BİNDEBİR (Yüksel KILIÇ) halkın genel olarak
sosyal yaşamını irdeleyen şiirleri ağırlıklı çalışması
arasında yer almaktadır. Bu da Ozan BİNDEBİR'in
olmazsa olmazıdır. Güzeldi.
Şefik KÖROĞLU
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta