Ne var geceden korkacak? bir dilek tut ve uyu.
Bir cam üzerinde ki,
Vantuz gibi bağlıyım hayata.
Her seferinde ıslanıp,
Yere düşsem de...
Bir el tutar kaldırır,
Üzerime yeni acılar asmak için,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bir cam üzerinde ki,
Vantuz askı gibi bağlıyım,
Hayata.
Her seferinde ıslanıp,
Beni yere bıraksada,
Bir el tutar tekrar,
Üzerime yeni acılar asmak için,
Yapıştırır inatla…
Yine çok harika ,kısa öz ,espritülel.+ 10 kutluyorum şairi..saygılar.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta