Bir Van Balığı
İstikbali için
Çırpınır durur
Balıkbendi'nde
Aklından geçirir
Onu bir martı
Şeytan Ķöprüsü'nde...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Değerli şair kaleminize ve yüreğinize sağlık.
Tebrik ederim.
On sekiz sene denize gittiğimiz, bazen elbiselerimizle yıkandığımız Van gölünü ve her yıl inci kefalinin canhıraş göçünü seyrettiğimiz balık bendini çok güzel anlatmışsınız.
Duygulandım.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta