Sevgili, yanımdan yalnız gitmedin
Gözlerim gözlerinde takılı kaldı
Ardına sevinçle düşmek isterken
Ayaklarım yerinde çakılı kaldı
Gönlümden gönlüne köprü kurdum da
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bosuna bekledigimi ben de anladim
Dönüsünü gösteren takvim mi kaldi
Azrail beni bekler, gelsen ne yazar
Seninle geçirecek vaktim mi kaldi
Çok güzel dost..yüreğine sağlık..10 puan..Ufkun YAREN
YAZAN KALEMİNİZ SUSMASIN MEHMET BEY SAYGILAR SUNARIM
Necip Fazıl okusa kıskanırdı ... Bu şiir de en sevdiğim şiirlerinden .
ŞİİRLERİNİZ BİR HARİKA KUTLARIM
geldim gördüm şiirlerinizle tanıştım..
iyiki gelmişim... yüreğinize sağlık..
kaleminize sağlık.
Saygılar
YÜREĞİNİZE SAĞLIK
vaktimmi kaldı (dolu dolu mana dolu) mehmet abicim kalemin daim olsun saygılarmla antolojime aldım bu güzel eseri saygılarımla...
Bazen öyle zamanlar oluyorki insan boşuna beklediğini bile bile bekliyor, ençok da galiba insanın canın o acıtıyor mükemmel bir şiir tebrik ederim başarılar
Azrail beni bekler, gelsen ne yazar
Seninle geçirecek vaktim mi kaldı
Çok ahenkli ve duygu yüklü bir şiir..
Aşıklık geleneğine uygun oldukça başarılı birçalışma... Kutlarım Mehmet bey...
'Gönlümden gönlüne köprü kurdum da
Üstünden geçecek halim mi kaldı'...
Burayı çok beğendim:)
Bu şiir ile ilgili 13 tane yorum bulunmakta