Herkes kendi sevdasında
Bizi ne arayan nede soran var
Üzülme be ülküdaşım Bir gün gelir
Bizleride arar sorarlar
Konu Vatansa elbet gerisi teferruat
Bizim ayranlığımızı kabartmasınlar
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu ülke bedava alınıp satılmaz
Dökülen bunca kanın hesabı var
Ülke yönetenler sözüm size dinleyin biraz
Yatarken kendinize soruyormusunuz
Bugün Allah rızası için ne yaptım diyormusunuz
Gözlem ve hissedışlerınız ne güzel anlamıyla dile gelmış başarılı çalışmanızı kutluyorum gönlünüze sağlık sevgilerr
Ülkenin iyi para getiren kurumları
yabancıların eline geçti
Nihayet üretilen artı değer yurt dışına transfer olduğundan
içerde önlenemez bir darlık günden güne artarak devam edecektir
Atatürk döneminde olduğu gibi bu kurum ve işletmeler geri alınıncaya kadar
Eknomiden bir şey beklenmesin
Tebrik ve selamlar
dinlemiyorlar gözlerinde gözlük göremiyorlar parsel parsel satılmakda yurdum...kutlarım papatyalar yüreğinize
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta