Her gidişin bir dönüşü yok,
Sen geleceksin diye gözüm yollarda,
Şimdi gittiğin yerde mutlumusun,
Beni burda çaresiz bıraktın ya...
İçin rahatmı şimdi,
Ama biliyorsun,
Beni bıraktığın günde,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




şirin bencede güzel olmuş ama şiirin ismi uzaklar son mısralarda yakın yerine ırak kelimesini koysan daha iyi olmazmıydı saygılarla
murat baha erbil
*** Uzaklar ***
Bu şiir başarılı olmamış demek benim değerlendirmeme göre *vijdansızlıktır* Şiirin şiir olması için kesinkes, uydurma sözler, abartılar, süslemeler mi gerekir.. İşte yalın ve doğal duruşuyla, içten gelen bir duyumsamanın betimlenişi.. Kısa, özlü ve ne anlatmak istediğini bilen bir tavır.. Kutluyorum... Tam puan..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta