ben hep uzakları sevdim
uzaklara gittim
uzaklara döndüm
bn hep uzakları sevdim
ben hep uzakları sevdim
uzaklara ağladım
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Güzel bir uzakların şiirini okudum.
Tebrikler genç şair.
Selam ve dua ile.
Güzel bir şiirdi. Tebrikler Sn Demir. Paylaşımınız için teşekkürler
Sıcak,içten duyguların
Fantaziye kaçmıyorsun
Faso,fiso yazmıyorsun
Yazmak sana yakışıyor
Bende sizi gönül soframdaki
Şiirlere,yaşanılmış öykülere beklerim
Yüreğinizden sevgi ve şiir
Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın
İYİKİ VARSINIZ
İYİKİ YAZIYORSUNUZ
ŞAHİN ERTÜRK
Şiirin silahsız nöbetçisi
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta