Uzaktan yaşadım ben bu aşkı
Bir kez gördüm yüzünü
Ve sadece bir kez duydum o güzel sesini
Bir kere dokundum sana saniyelik de olsa
Ama yetti bana o gün bu gündür
Yetti aklımı yitirmeme, dünyaya küsmeme
Yetti gecelerimi yıldızlardan çok süslemeye
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Belki sana hergün güller alamıyorum
Ama bir gül bahçesinde yaşıyorsun kalbimde.
Hergün senin iltifat saydığın gerçekleri söyleyemiyorum
Bil ki en güzel söz denizinde yaşıyorsun beynimde ve dilimde
Pembe de olsa yalanlar söylemiyorum sana
Gerçekte tutmuyorum elini aslında
Gerçekte tanımıyorum seni
Ve de sevmiyorum aslında, uzaktan da olsa...
Süpersin ya..
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta