yıllar boyu berdevam
neşe sevinç mutluluk
sevmek sevilmek dost arkadaş bolca
aşktan bihaber
gün geldi
aynalara gülümseyen
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Sayin,hayat hanim.mükemmel siirleriniz.birkac tanesini okudum ...devammm edin
sen çok tatlısın.şiir çok güzeldi.
DİLERİM YAŞAMIN GÖNLÜNCE OLUR HEPSİ ÇOK GÜZEL
halacım çok güzel bir şiir eline yüregine saglık ben yalçın Erzurum dan benim msn adresim
[email protected]
halacım çok güzel bir şiir eline yüregine saglık ben yalçın Erzurum dan
aşksız hayat hiç olmazz...
asla aşkısız,sevgisiz kalmaman dileğiyle bitanem..o güzel yüreğinden öpüyor ve tam puan veriyorum..
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta