Doğada uyum esastır.
Bakın şöyle bir çevrenize
Her şey zıddını taşır içinde
Diyalektik düşüncede
İlahiyatta yadsımaz bunu.
Kötülüğü iyilik karşılar
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Tam puan şair kaleminize,yüreğinize ise saygılar...kutluyorum.
Her şeyde olumsuzu
Olumluyla dengeleyen doğa
Bir yerde ayrılır yalnızca
Sevgiye gelince durur
Seveni sevilenle
Seviyi sevgiliyle ulaştırır uyuma
Dizeleri konuşturmuşsunuz ama birbirini sevmeyen çiflerde bu doğada çok fazla..Tebrikler..
yüreğinize sağlık tebrikler
Her şeyde olumsuzu
Olumluyla dengeleyen doğa
Bir yerde ayrılır yalnızca
Sevgiye gelince durur
Seveni sevilenle
Seviyi sevgiliyle ulaştırır uyuma.
İşte burada seninle aynı fikirde değilim dost.Ben öyle sevgiler bilirim ki seveni sevilenle ulaştır-mamış, Ayrılık ve hasret bu bileşimin çocuğudur.
Selamlar.
İnsan SEVGİDİR, en güzel tarifi..
Sevgiler Hiç Eksilmesin
Nayil Kabak
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta