Bu uyku aşktan mıdır değil midir?
Sensiz rüyalar haram değilse nedir?
İlahi yarab söyle şu bitap düşen ben miyimdir?
Biçare hasretinle yanan kul talihli midir virane midir?
Yahut bu suallere kim cevap verir?
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




"Aşk" ,"Işk" kökünden türetilen bir tabir olup, mana olarak da; sevenin sevdiği kişiyi- tıpkı sarmaşığın kendisine payandalık yapan canlı ağaçlara yaptığı gibi- severken boğup öldürmesi demektir. Onun içindir ki, ne Kur'anda ne de sahih hadislerde bu isme rastlanamaz. Kitapta ve hadiste geçen ifade "Hub" ve "muhabbet" tabirleridir.
Hayırlı, meşru, fıtri, makul ve baki muhabbetler dilerim.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta