Yasak zamanların tatlı rüyalarındaydım
Hani o çocuklar kadar öncesiz
Çocuklar kadar sonrasız duygularda
Bir o kadar da çaresiz
Yasak zamanların tatlı rüyalarındaydım
Hani o kalabalıklar içinde yapayalnız
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




'Ne bilirdi, meyveyi ve onun yasagini adem.. Havva ciril ciplak sunmustu kendini madem..'' Bana neden siirlerimi animsatiyor sizin siirleriniz anlamadim gitti.
Günaydın!..
Öncesiz ve sonrasız/yalansız ve dolansız bir şiir bu!
''Yasak zamanların tatlı rüyalarındaydım
Hani o kalabalıklar içinde yapayalnız
Ağustos sıcağında titrerken ''''
Tebrikler ve merhaba hoşgelişlerine...
günaydın, seni gördüğüme sevindim, hoşgeldin, yaşamak sırası sende
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta