Utanıyorum; nedense Seni Sevdiğimi söylemeye
Utanıyorum; gözlerine bakıp bakıp dalmaya
Utanıyorum; gözlerine bakarken elini tutmaya
Hiçbirşey söyleme ne olur ben zaten utanıyorum.
Utancım, senden veya bir başkasından değil,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ahhh bir anlasan sevdiğimi bakışlarımdan,
Ahhh bir anlasan sensizliği gözyaşlarımdan.
Ahhh bir duysan feryatıdı mı geceden,akşamdan.
Ahhh ki ahhh ne çare utanıyorum.
Zaman ahlarla geçmiyor. Ben olsam utanmazdım. Ya kazanır ya kaybederdim. Tabi bu benim fikrim. Duygularınızı dizelerde harika bir şekilde anlatmışsınız. Tebrikler. Yüreğinize ve kaleminize sağlık.
GÜZEL BİR ÇALIŞMA OLMUŞ SEVGİLİ KARDEŞİM. YÜRĞİNİZE VE KALEMİNİZE SAĞLIK. BİLAL ESEN
utancından sevgiliye bakmadan ve ona bildirmeden ölen kişilerin yüksek bir manevi mertebeye ulaştığı (şehidler mertebesi) haber verilmiştir Hz. Peygamberce.. selamlar..
sevdiğini söylemekten utanma..
bekliyordur belki de söylemeni.
-ah bir kerecik söylese, beni sevdiğini,diye..
vakit geçmeden sevdiğimizi,sevgimizi,sevdiklerimize,sevgilimize söylemek dileği ile..
sevgiler..
nurcan..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta