her zamanki soğukkanlılığıyla uzattı tabancayı emrindeki yaratığa
“al” dedi “git çak”
her zamanki gibi gitti çaktı alçak
senden özür diliyorum hrant kardeşim
uğur mumcu gibi
turan dursun gibi
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




bir cana kıyabilme yetkisini kendinde bulmak nasıl bir duygudur anlayamıyorum.. acaba figüranlardan mı utanmak gerek tetiğe basan olduğu için yoksa karanlık ellerden mi..????
kutluyorum yüreğinizi.. din dil ırk bir yana insanız hepimiz.. insanlığımızı unutturmaya çalışanlardan utanıyorum..umarım birgün onlar da utanır.. sevgiler..
elbette Saim bey,
siz utanmazlığa devam ettikçe, ben utanmaya devam edeceğim.
Utanmaya devam edin o zaman.
Bu duyarlı yüreğe sevgilerimi gönderiyorum.Çok anlamlı bir şiir okudum.Yüreğinize sağlık.
Cemre şiir grubundan Ahmet Güven
elimden bir şey gelmiyor
hatıran önünde saygıyla eğiliyorum
utanıyorum !
Bence bunu yapanı salmalı !!!!!!!!!! ortalarda dolaşarak ne yaptığının suçluluğu altında gözümüze batarak yaşamalı....yaşamalıki;tutuklanarak günahının vebalini ödediğini düşünen vicdanlar rahatlamamalı..!
saygılar kaleminize....selamlar duyarlı yüreğinize...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta