Bir pohpohla geldin tava
Sen gerçeği ne tanırsın
Sağda solda bize hava
Atma sonra utanırsın
Eğik görüp başlarını
Küçük sanma yaşlarını
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok teşekkür ederim sevgili arkadaşım. Bu arada benim 'umutlarım komada' diyişime bakarsak sen daha pozitifsin:) sevgiler.
Sitemkar şiirler size çok yakışıyor. Sizin ahh yüklü şiirlerinizi okurken ayrı bir haz hissediyorum. Şiirlerinizdeki o sitem havası beni derinden etkiliyor.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta