Rüzğarın etkisiyle üşüyorum
Ağlamak kadersizliğime değil
İnsanların kimi yorgun kimi sefil
Dünyanın dengesizliğini düşünüyorum
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Rüzğarın etkisiyle üşüyorum
Ağlamak kadersizliğime değil
İnsanların kimi yorgun kimi sefil
Dünyanın dengesizliğini düşünüyorum
Yaz temmuzda sen düşünce aklıma buz kesiyor bedenimi.Ağlayınca don vuruyor erik dalını.Ve sen yakıyorsun alev alev kara kış ve zemheri de buz kesen yüreğimi..saygılarımla
AZ ÖZ GÜZELDİ...KUTLARIM..ŞİİR SAYFAMDA HİÇ YORUMLARINIZI GÖRMÜYORUM DOST NİE? SAYGILARIMLA..
güzel yüreginiz için kularım.keşke herkes düşünebilse.. o zaman sorun olmazdı degil mi sevgili arkadaşım
harika bir yürek harika bir ses....saygılar
Titremeler rüzgardan olsun geçer... Dengesi dengesizliğindedir dünyanın... Yüreğinize sağlık Ahmet Bey....
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta