Sevgim bir kelebek gibi uçuyor,
Rüyalarımda ki düşlerim düşüyor,
Toprak sevgiyle kucak açıyor,
Tenim değil ruhum üşüyor.....
Sensizlik gözbebeklerimde büyüyor,
Kollarım sen yoksun yastığı sarıyor,
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




BÖYLESİNE SICAK BİR YÜREĞİN ÜŞÜMESİ ŞAŞILACAK ŞEY..TUHAF ÇOK TUHAF...YAZ NESİBE YAZKİ BİZLER
BÖYLE SICAK ŞİİRLERİ ÜŞÜMEDEN OKUYALIM..BİZLERİN YÜREĞİ ÜŞÜMESİN...SICAK KALSIN...ŞAHİN
Canım gözbebeğim sevgili arkadaşım,
Şiirin beni biraz hüzünlendirdi, evet yüreğindeki sıkıntıyı hüzünü dökmüşsün ki, seni çok çok iyi anlıyorum ve şiirindeki ıssızlığı ve yalnızlığı arkadaşın can dostun olarak en iyi anlayanlardan biriyim sanıyorum, onun için şiirlerin o kadar gerçekçi ve can alıcı oluyorki seni alkışlamamam elde değil seni tüm yüreğimle tebrik ediyorum. Kendine iyi bak sağlıcakla kal dosların dostu canım arkadaşım.
Canım gözbebeğim sevgili arkadaşım,
Şiirin beni biraz hüzünlendirdi, evet yüreğindeki sıkıntıyı hüzünü dökmüşsün ki, seni çok çok iyi anlıyorum ve şiirindeki ıssızlığı ve yalnızlığı arkadaşın can dostun olarak en iyi anlayanlardan biriyim sanıyorum, onun için şiirlerin o kadar gerçekçi ve can alıcı oluyorki seni alkışlamamam elde değil seni tüm yüreğimle tebrik ediyorum. Kendine iyi bak sağlıcakla kal dosların dostu canım arkadaşım.
Üşütmeyen bir hayattin olsun .Güzel şiir tebrikler
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta