Kat kat sen giyindim üzerime,
iliklerime kadar işledi
yokluğun...
Yalnızlık
soğuk bir gece.
Varlığını düşünmek,
uyumamaya çalışmak gibi
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




candan tebrikkkkkkkk
Kısa olduğuna rağmen mecazlarla dolu bir şiir… bazen azınlık , çoğunluğun mecazi anlamı ola bilir! … bu şiirin mucizesidir… kaleminize sağlık … saygılarımla
Yüreğinize sağlık duygularınız mısralara dökülmüş anlam ve anlatımı güzel şiirinizi ve sizi canı gönülden kutlarım sevgilerimle
çok güzel dizeler kutlarım....ant+10
Ne kısa ve ne doluydu mısralar. Çok iyiydi.
Yürekten kutladım.
Şiirinizi
begeniyle okudum
Yürek buz tutar bazen,sıcaklığını kaybeder ve üşürüz...Yüreğinizdeki sıcaklığın hiç geçmemesi ve hiç üşümemeniz dileğimle...
İçtenlikle kutlayarak esenlikler temenni ediyorum.
az konuşarak çok şeyler anlatmak bu olsa gerek.
tebrikler.
tebrik ederim çok begendim kısa ve çok anlamlı bir şiir olmuş başarılar
Bu şiir ile ilgili 18 tane yorum bulunmakta