kendi
elleriyle içerken ufacık ufacık adımlarını
uzakta bir ceylan
yüzüne rüzgarı
değdirir
gözleriyle
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




güzeldi..yüreğinize sağlık
kelimeleri böyle güzel kullanmak alkışlanır..Tebrikler..
gözleriyle
sevmektedir şimdisindeki olmazları
saçlarında kimsesizliğin uğultuları
tek tek döküp suçlarını başını öne
eğdirir...
Anlayan için (sanırım) sivrisineklere gerek yok...Kaleminize kuvvet...Saygılar efendimmm...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta