Hergün,birgün çıkartıyorum hayatımdan.
Ocazip yaşam,kabus halini aldıktan sonra.
Bekliyosun demi.
Biliyorum üşürsün oralarda bensiz.
Üşüdüğüm gibi.Ah aşkım,
Sensiz herşey yalan aşkım.
Unuttuğun üç şey var butarafda,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Emine Çepni....Şiir olsun diye şiir yazmaz.Duygularını akıtır yüreğinden...öylece...düzetme yapamaz.Şimdileri kanadı kırık,ne yapıp yapamayacağını bilemeden yaşar.Adına yaşamak denirse tabii.Zamanında dillere destan bir aşk yaşadı ve onsekizinci evlenme yıldönümünde aşkını toprakla paylaştı..Bir elmanın diğer yarısı yok oldu gitti.Geride kalan çürümeden nekadar dayanabilirse okadarım işte.Emine Çepni çok şeydi....ama şimdi hiç birşeyy.Kradenizin köhne köşelerinde,çocukları için yaşayan bi ölü.
Hyat istediğinizi versin sizlere,umarım sizlerden almaz.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta