Sağ yaşarken ölü gezdim dünyada
Ben beni bilmedim ben den usandım
Çözüm bulamadım ben bu kimyada
Aktı gözüm yaşı nem den usandım
Bütün alemleri Allahı anar
Yüreğim bu kudsî sevdaya yanar
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Harika dörtlükleri beğeniyle okudum kutluyorum sayın ustayı Tam puanımla taktirlerimi sunuyorum selam ve saygıyla.
Üstadım !
Okunup ibret alınası, hikmet dolu, çok güzel bir şiirdi. Allah c.c. elinize, kaleminize ve iman dolu yüreğinize zeval vermesin.
Paylaşım için çok teşekkür ediyor, saygı ve selamlarımı sunuyorum...
100+heybem.
Muhabbetle..
Abimm can abim kul olma bilinciyle çarpan dertleri yüreğine dergah eyleyen özünün güzelliğini inci gibi satırlara döken o ihlaslı iman dolu yüreğiniz dert görmesin.Yine nasibimi alarak ayrılıyorum gönül sayfanızdan en kalbi selam saygı hürmetlerimi sunarak...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta