Artık bıktım usandım bu sevdayı çekmekten
Bu yaralı gönlüme çileleri ekmekten
Niye böyle kaderim ben her gün ağlıyorum
Bitmiyor hiç kederim ciğerim dağlıyorum
Yeter gülsün bu yüzüm bir gün olsun senede
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




usaninca hirka gibi cikarip atilabilse omuzlardan..ama malesef omuzlarda degil sevda yürekte..tebrikler..saygilar
Sevda pişirir Sayın Özbekmez. Bıkkınlık yok. :)
Yüreğinize sağlık. Tebrikler...
Sadık Softa
Bende usandım ve silip attım enişte.....:) Sende yağpmalısın belki de bunu...
Ben de usandım hocam elden ne gelir.Yüreğinize sağlık. Sevgi ve saygılar
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta