USANDIM
Biçare yolcuyum, yollarım yorgun,
İçim kan ağlıyor, sellerim durgun,
Soysuzun suyundan, yiyince vurgun,
Gecelere öle öle usandım.
Boşu dolduramam, dolu da almaz,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Boşu dolduramam, dolu da almaz,
Aldığın ahlarım yanına kalmaz,
Nedense rahatlık kapımı çalmaz,
Uykuları böle böle usandım....Ellerine sağlık büyüksün üstad...
çok güzel bir şiir okudum çok güzeldi tebrikler saygılarımla....
beğeniyle okudum
varlığınız daim ola...
saygılar...
Kış boran yüklüdür, gönül dağlarım,
Boşa hebâ oldu, sevda çağlarım,
Doğduğumdan beri her gün ağlarım,
Göz yaşımı sile sile usandım.....
Sadece bu dörtlük bile bestelenmeye değer... Beğeniyle okudum Kutlarım... saygılar
Üstadım, muhteşem bir şiir okudum kudretli kaleminizden. +10
Kaleminiz çok güçlü...
saygıyla kutluyorum
bu içli mısraları...
Şiir okudum yoruma ne hacet yazan güçlü kaleminizi değerli şahsiyetinizi yürekten kutlarım bu ortamda nadide bulunan saygın kişiliklerden birisiniz selamlarımla
GÜZEL BİR ŞİİR DOĞMUŞ.KUTLUYORUM..
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta