Nesiller yozlaştı bize benzemez
Tek benzeyen taraf boydur uşağum
Simalar değişti öze benzemez
İnkar etikleri soydur uşağum
Yetmişlik ihtiyar bakar harama
Gençlerden büyüğe saygı arama
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Üstad, Türkiye'ye geldiğin nasıl da belli oluyor.
Memleketin hali yüreğinizden ve kaleminizden ortaya çok güzel dökülmüş.
Yüreğinize sağlık derken, bir dörtlük de biz bırakalım kabulünüz ile.
Düşküne bakılmaz, yiğitlik bitti.
Baktım, her yetkili iltimas güttü.
Kardeş kardeşinin hakkını üttü;
İnsanlığın hali ''vay''dur uşağum.
Selam ve saygılarımla.
Yine güldürürken düşündüren,
düşündürdükçe hüzünlendiren,
yürek sızlatan güzel bir şiir usta kaleminden..
Ne kadar başarılı taşlamaların var Mikdat hocam.
Bu saatten sonra taşlamaya , biraz da sizler gibi haşlamaya merak saracağım haberin olsun.
Güzel yazarsan rakip yaratırsın , tamam mı?
Şaka bir yana takdirle karşıladığım kalemin daim olsun diyor , gönül dolusu kutluyorum.
sevinç ATAN
Aynen öyle oldu gardaşım.
Altına ben de imzamı atıyor.
sana selam ve sağlık dileklerimi gönderiyorum..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta