Her zaman yanımızda olacak kadının
her yerde yanında olmaya ant içtiğimiz
üç ayaklı dünya adaletiydi sevdamız;
sen,
ben,
gölgen-gölgem..
Uçurtmanın ucuna bağlanmış ipi tutan el… (değil) …
Bağlanmış ipinin ucundan tutulan bir uçurtma..,
bulutun kabartmalarına teğet kuş bakışı kararsızlığa yürüyen
adın,
adım,
adım adım..
Ben durgunluğa söz kesmiş bir gölüm..,
kilim, çamurum..
Yatağımda yumuşak ölüm..
Korkumdan kaçmıyorum ve acıyorum
sana,
bana,
baktıkça...
…………………………
Unuttum..,
nasıl sevilirdin sen..(?)
nasıl severdim seni..(?)
Kayıt Tarihi : 30.3.2006 13:57:00
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
![Yalçın Giray Kaya](https://www.antoloji.com/i/siir/2006/03/30/unuttum-57.jpg)
Mehmet Kaplan / Şiir tahlilleri
Kuru ve şiirleşmekte zorlanan bir anlatım ve aktarım
ve Erkek arasında yaradılış gayesi, varoluş değeri ve kulluk sorumluluğu
açısından hiç bir fark yoktur. Ne Kadın Erile, ne de Eril Dişile emanettir.
Bunun bir çok örneği Dünya da olduğu gibi. Ülkemiz de, Nene Hatunlar,
Kara Fatmalar, Gökçe Sultanlar, Şerife Bacılar, Halide Edipler, Sona ve
Ezo gelinler, Beyce Boranlar, Türkân Saylanlar ve daha nice-niceleri.
Önce Erkekler emanetin ne olduğunu öğrensinler. Öğle cübbeyle, asayla
Kavukla-Fesle, Yarım metre sakalla, Fetvayla-üfürükle emanetçilik olmaz.
Olamaz. Buna öncelikle cümle Kadınlar itiraz edip, baş kaldırmalılardır.
Hilafet aşıkları cümle Kadınları köle İsaura ve kunta-kinte olarak görmek
istiyorlar. Amma ve Lakin o pis avuçlarını yalarlar.....VESSELAM.
Şair ne dediğini biliyor ve bir aşkı ifade ederken tezatlıklarıyla başka bir mesaj vermek istiyor
finalde "Nasıl severdim seni" derken hem geçmişteki sevgiden hemde gelecekteki sevme umudunda iki anlamı bir arada vermiş.
Tebrik ederim Şair
TÜM YORUMLAR (33)