Bu vakitlerde şakağımı deler uzağına çağıran sesin.
Bu vakitler ki;
Yıllardır duyulmayan sesinden toplarım kavgalarını,
Esaretin yırtılır gözbebeğimde.
İsyanımdır parça parça dağılan beynim,
İsyanımdır mavinin gölgesinden atlayıp,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Bu vakitlerde şakağımı deler uzağına çağıran sesin.
Bu vakitler ki;
Yıllardır duyulmayan sesinden toplarım kavgalarını,
Esaretin yırtılır gözbebeğimde.
İsyanımdır parça parça dağılan beynim,
İsyanımdır mavinin gölgesinden atlayıp,
Kirpiğinde kendini asan, bakışına adanmış yüzüm...
Sevmek ne güzel ecele rağmen onu yakalamayı ve bağrına basmayı, sevdayı oylum oylum işleyen yüreğine bin selâm ,güçlü kaleminizden bu güzel şiiri beğeniyle ve severek okudum taktirlerimle gurur duyduğum ve övünebileceğim Sevilay bacı isminde bir arkadaşım var......
Saygılarımla
Mehmet Çobanoğlu
Ölüm gibi boynuma sarılan gecelerde geleceğin günü,
Kederlerden;
Ecelime kadar uzanan bekleyişi seçtim.
Ben seni SEVDİM...
Sevilay Yücedağ seyrine teşekkür ederim
-unutmamakta ölüm-çok beğendim tebrikler...
'kirpiğinde kendini asan,bakışına adanmış yüzüm'...harika.kutlarım.saygılar
Unutmak çok zordur amma unutulmak ölümden acı.. Kutlarım güzel şiirdi derinden vuruyor. saygılar eskimeyen dost.
Derin,anlamlı dizelerdi sayın Yücedağ,
Ağır bedellerin yalnızca şiirlerde kalması dileğimle
Kutlarım
Ecelime yazgımsın unutmak ecel.
Her gece ayrı bir gazapla yağsanda üstüme,
Ben seni sevdim sensizlik bedel
Unutmak ecel...
...harika
kutluyorum
namık cem
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta