Unutmak Şiiri - Yorumlar

Ömer Koç 4
34

ŞİİR


0

TAKİPÇİ

Kanıksamak hep zor olmuştu
Yadsınamaz o gerçeği.
Oysa anımsadıklarımla değil
Unuttuklarımla mutluydum.
Unutmak, baştan uca…
Unutmak en büyük nimet!
Önce yaprak düştü ağaçtan,

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta