Sensizde yaşanırmış
Ama nasıl bir bilebilsem
Kalbimden bir söküp atabilsem
Aklımdan,hayalimden
Yüreğimin sesine
Bir dur dur diyebilsem
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




çok güzel bir şiir seven kalp asla unutmaz hocam sayğılar selamla
Tebrikler güzel şiir anlatımı
şiir akışı vede okunuşu
okyucusunu yormayan
oldukca etkileyici bir paylaşım olmuş
başarılayın devamını dilerim
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta