Ünlem
Ezeli kavga devam ediyor!
İlahların bahanesidir şeytanların icadı!
Zavallılar hep kullanılır!
Sakın!
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Teşekkürler Beyzânur, Güzel bir ayrıntı yakalamışsınız. 'La ilaheillallah' (İlahlar yok, Allah var) bu eksende bakınca , ilahlar döneminde ilahlar insan ilah ya da yarı insan ilah olanlar şeytan icat etmişler kendilerini kabul ettirmek için. Sembol larak düşünün. Şeytanların icadı ilahları yerlştirir. Karşılıklı paslaşma. 'Gerçeksiz yalan olmaz' Yazımda bu konular ayrıntılı var. ilerim okumanızı. Zıtlar birbirini açıpa çıkarır. Görünmek olmayı arzulayan zıddını açığa çıkarmak ister. Bu şekilde kendi açığa çıkar. Gece olmasa hep gündüz olsa , idi 'Gündüz' diye bir ad takmazdı insanlar olağan olarak zaten böyle denirdi. Açığa çıkma konusunda bir kaç yazım var. Saygı ve selam ile. sağ olun var olun.
ilahların bahanesidir şeytanların icadı??????????
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta