Büsbütün yitirdi onu şimdi arıyor
Her yeni sevgilinin dudaklarında
Sevdiğinin dudaklarını kucaklarken
Bir başkasına aldansın istiyor
Aynı çocuğa kendini hep ona veriyor sansın
Büsbütün yitirdi onu sanki hiç olmamış gibi
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Birine sevişirken diğernin hayali cihana mı değerdir..nedir?
Dudaklara ağır gelen öpüşler bulunsa da yitirilecektir.
Aranmamalı bence yitirilen, bulunursa
mutlak yeniden elden gidecektir..
Bir kayıp iki yenilgiden iyidir..
Ne güzel......
En kötüsü; birinin sizin dudaklarınızda aslında bir başkasını araması mıdır?
En kötüsü; büsbütün yitirmek midir yoksa?
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta