Yaptığım onlarca resmini hiç bilmezsin sevgili
Nereden bileceksin ki
Seni keskin keskin çizdiğimi
Gecem gibi siyaha boyadığım dudaklarını
Hiç bilmeyeceksin sevgilim,
Seni sessiz sessiz, soğuk soğuk sevdiğimi.
Gecemizin ne denli karanlık olduğunu,
Bir biz biliriz, yıldızım, ayım.
İçtiğimiz kahvelerimizin ne denli şekerli olduğunu,
Bir biz biliriz, şekerim, sıcacığım.
Bir ben ve birde sen biliriz, yoksunluğum, yalnızlığım.
Bizi en gerçekçi anlatan şiirlerim en güzelleri değil...
Güzel ama yarım kalanlar oldu Lahanam; sen ve ben gibi.
İki simit almıştım sıcacık
Yanına birer sade kahve
Sen ve ben gibi.
Boş bir sandalyeye karşın
Bekliyor aşkım...
Bayat simit, soğuk kahve.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!