Dün çok üzüldüm çok ağladım; Sen yoksun diye
Dağlara kızdım bağırdım isyan ettim; Sevgilim nerde diye
Dün çok üzüldüm çok ağladım; Sen yoksun diye
Gök yüzüne ismini haykırdım ; Belki duyarsın gelirsin diye
Dün çok üzüldüm çok ağladım; Sen yoksun diye
Kağıda ismini yazdım denize attım; Belki balıklar bulur getirir diye
Dün çok üzüldüm çok ağladım; Sen yoksun diye
Umudu katık yaptım ama yemedim.
Bu gün sen gelirsin diye
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Yüreğinize sağlık şiirinizi beğeniyle okudum şiirinizde güzel duygular ilmek ilmek işleyip güzel gönüllere sunmuşsunuz şiiriniz çok anlamlı ve duygu yüklü okurken insanı alıp o duygu dünyasına götürüyor şair yüreğiniz hiç susmasın kaleminiz daima umut ışık saçsın ilham periniz baş ucunuzdan hiç ayrılmasın sizi ve şiirinizi yürekten kutları Saygı ve Sevgilerimle...+10
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta