kendini ispatlamanın
krikolarına muhtaç insan
biraz cahiliye kültürü
biraz meraksızlık
hayli ıskalamışlık hükmediyor
şa'şaalı köşklerde
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Umarız ve İnşallah! :))
hah şöyle Naime hanım azıcık yüreğimize umut geliversin, biz hep bu fakirlikteki tek ekmeğimizden de olmayalım değil mi?! :))
ne umutlu dizeler
umarım bir gün uyanır insanlık
meral yağcıoğlu
umarım yarınlarda
yarımlardan
bir bütün doğar… '
umutlarınızı hiç yitirmeyin
sevgiyle
senin çatından umudun yıldızına bakmak istiyorum..semavere çayı koyarsan elbet:))
senin çatından umudun yıldızına bakmak istiyorum..semavere çayı koyarsan elbet:))
umarım yarınlarda //
yarımlardan //
bir bütün doğar…//...hereks umid ediyor ama ben kaybetmeye basladimmm:-((( sevgiyle daima...
Bir gün MUTLAKA!...İnsan UYANACAK!..Derin UYKUDAN!..
Sevgi ve saygılarımla..
Bir gün mutlaka.....Yüreğine sağlık Ferit Teksoy
Umarım Naime hanım... Yarımlar birbirinden o kadar uzak ki! Yine didaktik, yine düşündüren bir şiir. Kaleminiz yüreğinize çok yakışıyor. Sevgi ve saygılarımla...
Toplumsal içerikli şiirin için teşekkürler...umarım 'yarınlarda
yarımlardan
bir bütün doğar… '.......Keşke.....Çok güzel..Sevgiyle kalın.
Bu şiir ile ilgili 12 tane yorum bulunmakta