Ey deli gönlümün gamsız bülbülü;
Şakı, Gülşen’imde nevbahar olsun..
Öksüz yüreğimin kırmızı gülü;
Açıl, gönül bahçem berhudar olsun...
Neşelendir, menekşeyi, sümbülü,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok güzel, harika bir şiir okudum... Hazla... Yüreğinize sağlık... Selam ve saygılar...
Hiç susmamalı bu gamsız bülbül...........kutluyorum güzel şiirinizi tüm içtenliğimle ve tam puanımla......................Saniye Sarsılmaz
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta