Geri dönüşlü tüm seferlerim yarı yolda kaldılar şimdi..
Yüz üstü bırakılmış ne kadar sevincim varsa senden bana bir tuğla gibi..
Ben inşa ettiğim gönül evimde saklarken ikimizi..
Sen zindanlarında zincirledin tüm benliğimi..
Ve ben olmasam da şimdi sende sakın çözme kilitlerimi..
Ben sendeki sensizliği bende ki hüzne razı bir nefesi alırım..
Yeter ki git deme.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta