Her hayal kırıklığına sığındığımda;
Yeni bir başlangıç başlar, yüreğimde...
Bitmiş bir sevdanın ardından;
Yepyeni bir sayfa açılır, hayatımda...
Yoklukların arasında;
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Tam bir 'hacıyatmaz ' olan beni anlatmışsınız...bir sevdanın bitiminde ...yeni bir sayfa ,yeni bir umut yakalayabilmek ...hayata dimdik durmaktır bence ve yine bence , yeni umutlar için yeni sevdalar gerekmez !....herşeyin bittiğini düşündüğünüzde dahi ...kimse kalmadı dediğinizda dahi ...ayakta kalmanızı 'umut 'sağlar demek istiyor şair sanırım ....ve ne güzel diyor :) sevgi ve dostlukla
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta