Kalan yıllarımın keyfini sürerken
Bilmiyorum
Sen mi beni
yoksa ben mi seni aradım
Çıktın gene karşıma aniden
Duyumsadığım güzelliği anlatırken sana
Neden sanki komşu olarak
beni yanına çağırdın
Beni aldın yanına
Önceden kardeş gibiydik seninle
İlk zamanlarda da öyle devam etti
Sonra bir akşam
Sarılıverdin bana sımsıkı
Tenim tenine
Nefesim nefesine
Kokum kokuna karışıverdi
Ve dudaklarını değdirdin
Dudaklarıma
Beklemediğim
Beklenmeyen
Ben
Daha ne olduğunu anlamamışken
İki vücut bir olduk
Aniden
Evet
Hiç beklenmeyendi benim için
Bırakıverdim kendimi sana
Bırakıverdim kendimi
suyun akışına
Ve devam etti
Hep sürsün
Hep tebessüm etmemizdi isteğim
Ben Birlikteliğimizi
resmiyete dökmek istedim
Senden bir an olsun ayrılmamak
Mutluluğumuz
Her daim devam etsin isterken
Sen birtakım bahanelerle
Benimle gelmek istemedin
Belkide
Zamanı vardı
Olacaktı
olmalıydık birlikte ama
Zaman tanıdım
Mutluluğumuza
Sevgimize
O muhteşem saatlerin
Devamı hatırına
Şimdi ne oldu sanki
Bu ayrılık on yıl sürsede
İnan seni hep yanımda aradım
Özledim
Özledim umarsızca
Kayıt Tarihi : 24.06.2026 19:26:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!