Ha gidinin densizi..
Ulaşamazsın, uğraşma..
Bin kere dedim
Güneş sıvanmaz balçıkla..
Saplandığın bataktan
Bir hamle kalkışta...
Sıçratıp yeniden batıyorsun..
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




sorunlarınızın tükenmesi dileklerimle
saygı ve selamlarımla
Ne deyim nasıl yorum yazayım inşallah sorunlarınız düzelir dileğimle saygılar efendim
selami
Güzeldi..
Kutluyorum yürek sesinizi..
Tam puanımla..
Saygı ve selamlarımla..
Hüseyin Çubuk
Tam bir rest çekme buna derler ilgili muhatap kimse analmıştır galiba şayet anlamadıysa kaburgası kalındır neyse çok şiddetli bir tokattı.Hoş günler sizin olsun dilegiyle.
oyyyyyyyyyy....destursuz gelene en sert tokattı... Kutluyorum, sevgi ve saygımla
saygılar kaleminize...
Bu şiir ile ilgili 26 tane yorum bulunmakta