Nefs-i levvameye takıldım kaldım,
Bir adım ileri geçemiyorum.
Dünyaya bağlanıp günaha daldım,
Gönlümü Mevla’ya açamıyorum.
Mühürlü mü nedir bu kalbim benim,
Boş şeylerle sarılmış dört bir yanım,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Ne güzel anlatmışsınız içinde bulunduğumuz durumu abi. Her ne kadar büyüklük gösterip;
'Görürüm çok kişi kulluk yolunda,
Yol almış Rabbim’in ismi dilinde' ....deseniz de öyle değil maalesef, çoğumuz kulluktan uzaklaşıyoruz.
Yüreğinize sağlık, saygılarımla.
İnsanın durumunum idrakinde olması bile bir erdem bence.Tebrikler, saygılarımla.
Görürüm çok kişi kulluk yolunda,
Yol almış Rabbim’in ismi dilinde,
Kuşların gökteki pervaz halinde,
Benim kanadım yok uçamıyorum.
ŞİİR BAŞTANBAŞA AYRI GÜZELLİKTE. AYRI BİR HAZ DUYDUM OKURKEN. TASAVVUF VAR İÇİNDE. ALLAH AŞKI VAR. NE VARKİ BİZDE UÇAMIYORUZ. KUTLARIM MEHMET BEY. YÜREĞİNİZE SAĞLIK. KALEMİNİZ DAİM OLSUN. SAYGILARIMLA...
Rabbim nefsimize kandırmasın bizleri... Yüreğinize sağlık Mehmet bey... Dizelerinizin aktardıklarıyla yaşamı ve ötesini biran dahi olsa düşündük... Şiir dışında varlığımızın anlamı açısından da birşeyler aldıkmı diye baktık günümüze... Tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta