Baharın henüz ilk günlerindendi
Minik oğlan ihtiyara söylendi:
Epeydir anamı boşladık nene!
Bekledim rüyama gelmedi yine…
Afalladı koca nene şaşırdı
Ah! Bu oğlanla nasıl yarışırdı?
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Böyle hüzünlü şiirlere ne yazılabilirki Mevlam herkesin yardımcısı olsun tebrikler bu güzel eseirinize kaleminiz daim olsun
Sayın Ayşe Ceyhan,
Tüylerim diken diken oldu bu nefis şiirle.
ayyy allahım öldüm burada eridim ,eridim cok güzel kelime bulamıyorum yazmaya abla sen harikasın .....
muhteşem tek kelime....
müzeyyen başkır
Şiir mest etti yorum da hakeza.. İnanılmaz güzeldi.. Çok şey hakediyor ciddden.. Ancak yapıcı bir eleştiri yaparsam kızmazsınız umarım.. Şurası:Sevmezdim sevmesine ananızı, burada bir kelime bozukluğu var gibime geldi.. Severdim sevmesine ananızı olması gerekmez miydi acep? Bu şiirin bütününe de daha uygun olurdu zannımca.. Yine de elbette ki şiir şairindir. Kendisi ne şekilde dilerse öyle yapar.. Yüreğiniz dert görmesin, Allah razı olsun..
güzel olmuş kaleminiz daim olsun
Üç Dev Yürek!
Baharın henüz ilk günlerindendi
Minik oğlan ihtiyara söylendi:
Epeydir anamı boşladık nene!
Bekledim rüyama gelmedi yine…
Afalladı koca nene şaşırdı
Ah! Bu oğlanla nasıl yarışırdı?
Babaları şehit düşüp cephede
Ne de şanlı gömülmüştü şehirde…
Çocuklar bilemedi ya babayı
Mevlâ' m almasaydı bari anayı
Yavrular! Hadi kalkın hazırlanın
Yolumuz uzundur, çabuk davranın
ayşe hanım ;
akıcı,milli ve manevi yönü güçlü ve duygu yüklü şiirinizi beğenerek okudum...tebrik ederim kaleminizi...tam puan...selam ve saygılarımla...ibrahim yılmaz.
Çok güzel bir şiir ustaca yorumlanmış ve seslendirilmiş tebrikler
harikasın güzel yürek tebrikler seni ve şiirini cani gönülden kutluyorum...tam puan saygılarımla...!
İşte yürek işte yorum
KUTLUYORUM
Sevgilerimle
MEHMET ALİ ŞAHİN
Bu şiir ile ilgili 120 tane yorum bulunmakta