Üç Dev Yürek Şiiri - Yorumlar

Ayşe Ceyhan
35

ŞİİR


6

TAKİPÇİ

Baharın henüz ilk günlerindendi
Minik oğlan ihtiyara söylendi:

Epeydir anamı boşladık nene!
Bekledim rüyama gelmedi yine…
Afalladı koca nene şaşırdı
Ah! Bu oğlanla nasıl yarışırdı?

Tamamını Oku
  • Muharrem Akman
    Muharrem Akman 25.11.2009 - 05:21

    Böyle hüzünlü şiirlere ne yazılabilirki Mevlam herkesin yardımcısı olsun tebrikler bu güzel eseirinize kaleminiz daim olsun

    Cevap Yaz
  • Ayşe Yarman Öztekin
    Ayşe Yarman Öztekin 19.04.2009 - 17:09

    Sayın Ayşe Ceyhan,

    Tüylerim diken diken oldu bu nefis şiirle.

    Cevap Yaz
  • Tülay Akçakoyunlu
    Tülay Akçakoyunlu 14.09.2008 - 17:26

    ayyy allahım öldüm burada eridim ,eridim cok güzel kelime bulamıyorum yazmaya abla sen harikasın .....

    Cevap Yaz
  • Muzeyyen Baskir
    Muzeyyen Baskir 22.08.2008 - 06:42

    muhteşem tek kelime....
    müzeyyen başkır

    Cevap Yaz
  • Simya Nuran Aksoy Karakuş
    Simya Nuran Aksoy Karakuş 19.08.2008 - 15:38

    Şiir mest etti yorum da hakeza.. İnanılmaz güzeldi.. Çok şey hakediyor ciddden.. Ancak yapıcı bir eleştiri yaparsam kızmazsınız umarım.. Şurası:Sevmezdim sevmesine ananızı, burada bir kelime bozukluğu var gibime geldi.. Severdim sevmesine ananızı olması gerekmez miydi acep? Bu şiirin bütününe de daha uygun olurdu zannımca.. Yine de elbette ki şiir şairindir. Kendisi ne şekilde dilerse öyle yapar.. Yüreğiniz dert görmesin, Allah razı olsun..

    Cevap Yaz
  • Muhiddin Ateş
    Muhiddin Ateş 11.08.2008 - 23:33

    güzel olmuş kaleminiz daim olsun

    Cevap Yaz
  • İbrahim Yılmaz
    İbrahim Yılmaz 11.08.2008 - 01:23


    Üç Dev Yürek!



    Baharın henüz ilk günlerindendi
    Minik oğlan ihtiyara söylendi:

    Epeydir anamı boşladık nene!
    Bekledim rüyama gelmedi yine…
    Afalladı koca nene şaşırdı
    Ah! Bu oğlanla nasıl yarışırdı?
    Babaları şehit düşüp cephede
    Ne de şanlı gömülmüştü şehirde…
    Çocuklar bilemedi ya babayı
    Mevlâ' m almasaydı bari anayı

    Yavrular! Hadi kalkın hazırlanın
    Yolumuz uzundur, çabuk davranın


    ayşe hanım ;

    akıcı,milli ve manevi yönü güçlü ve duygu yüklü şiirinizi beğenerek okudum...tebrik ederim kaleminizi...tam puan...selam ve saygılarımla...ibrahim yılmaz.

    Cevap Yaz
  • Selahattin Bakır
    Selahattin Bakır 09.08.2008 - 17:32

    Çok güzel bir şiir ustaca yorumlanmış ve seslendirilmiş tebrikler

    Cevap Yaz
  • Aydın Türkmen
    Aydın Türkmen 09.08.2008 - 06:57

    harikasın güzel yürek tebrikler seni ve şiirini cani gönülden kutluyorum...tam puan saygılarımla...!

    Cevap Yaz
  • Mehmet Ali Şahin
    Mehmet Ali Şahin 08.08.2008 - 16:50

    İşte yürek işte yorum
    KUTLUYORUM

    Sevgilerimle
    MEHMET ALİ ŞAHİN

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 120 tane yorum bulunmakta