Geldi çattı Üç aylar
Kıymetini bilelim
Uyanın hadi dostlar
Hakk yolunu bulalım
Bu aylar birer deniz
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Üç Aylar mübarek olsun, şiiriniz çok güzeldi. Üç Ayların feyzinden istifade edebiliriz inşallah.
Çok teşekkür ederim üstadım yüreğiniz dert görmesin değer kattınız sağolun varolun
Sonsuz saygılarımla
Yaradan’ı zikredin
Boş geçmesin geceler
Nimetine şükredin
Yükselsin dereceler
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta